To infinity - and beyond!

Holaaa! Igår när jag kom hem från stallet frös jag så himla mycket, så jag bytte kläder och sen la jag mig i soffan med täcket och sov... haha :) Sedan ringde Julia och vi bestämde att jag skulle komma till henne klockan 4! :) Jag, Jessica och Julia gav julklappar också! Jag fick Taylor Swifts parfym "Wonderstruck" ! :) Jag var där ett tag och sedan hämtade mamma mig och Julia påväg hem från jobbet :) Idag åkte jag och mamma till stallet, det gick bra, men det var jäääääääätteeeeeeee kallt! haha :) Vi kom hem för ungefär en timme sedan (lite mer kanske..) och strax ska vi iväg och handla inför imorgon!! Vi ska också till min morbror och hans familj idag :)
Imorrn är det ju Julafton! Och Louis Tomlinsons födelsedag! :) (Och de andra som fyller år imorgons födelsedagar!)
Ska torka håret nu.. Byeee!

 

Bild från Google


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0