Lite kort om lilla mig...

Hej där! :) Tänkte bara att jag skulle skriva lite kort om mig, om någon bryr sig.. haha :)

  • Jag heter Caroline.
  • Min familj består av min tvillingbror, min storasyster, min storebror, min hund och min mamma och pappa! :)
  • Jag gillar bland annat djur, engelska, att umgås med mina kära vänner och att lyssna/göra musik. 
  • Några av mina största idoler / inspirations är Justin Bieber, Demi Lovato, One Direction, Ed Sheeran och Jessie J.
  • Jag gillar även artister/band som Rita Ora, Olly Murs och The Script... Självklart fler, men det märker ni nog om ni läser ;)
  • Mitt självförtroende är inte det bästa, och jag är för det mesta väldigt blyg. Men är jag med någon jag känner bra, eller iallafall relativt bra så är jag inte så blyg :)
  • Mina favorit "sidor" eller "Communitys" är Twitter, Tumblr och möjligtvis instagram.
  • Nu vet jag inte vad jag ska skriva.... sååå... jaa... holaaa! Kanske skriver mer nån gång, eller inte! :) 
 
Ha en trevlig kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0